What to do !

Vad ska man göra, har legat hemma i min soffa hela dagen och bara tagit det lugnt, vet inte om det har hjälp men det visar sig väl. Kollade på Twilight för en stund sen och guud vad den filmen är bra, längtar tills tvåa kommer, vilket är ett bra tag kvar men men när man väntar på något gott väntar man aldrig för länge. :)
Ska nog ta och kolla på en till film tror jag för det går INGE bra på tv alls..

På tal om ingenting alls, jag blöde näsblod igår för typ första gången i mitt liv.. :O jag fick värsta chocken, jag tvättade ansikten på kvällen och sen när jag torkade mitt face så såg jag att handduken blev helt blodet.. NOT COOL! Men vad ska man göra.. haha

Provade en huskur som jag läste om på internet, Ett halvt glas cola med 2 pressande vitlöksklyftor i. Trodde det skulle smaka skit men det gjorde det inte.. :) men sen vet jag inte om det hjälpte heller, började svettas som en gris ett tag vilket man skulle göra men sen vet jag inte, mamma sa att jag skulle hacka gullök och linda in i en handduk och snurra runt halsen för det skulle tydligen funka mot förkylning me jag vet inte om det är så frächt, haaha tror jag står över det. Och Bosse han är en riktig pärla han, han handlade massa saker till mig för att jag inte orkade gå ner själv. Tack för det !

Blir kanske en smoothe på apelsiner och ananas sen :O hohoo Måste ju prova allt!
Nä nu ska jag nog dra på en film, det visar sig väl vad det blir.

Ring ring...

Elin- kan jag få sova hos dig ?
Jag- nja jag vet inte om jag orkar..
Elin- men snälla snälla, jag kan göra allt för dig, hämta vatten och va jättesnäll..
Jag- men om du kommer hit så kanske du blir sjuk och det vill du väl inte?
Elin- men det göör inget... snälla snälla snälla...

Är hon söt då..:)


Hejdå mina hjärtan !

KYSS
Lillemor !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0