Ångest på hög nivå!

Jag får ångest när jag kollar runt på olika frisösskolor, jag skulle såååå gärna vilja blir frisör, det är verkligen min stora DRÖM, men när jag tänker på vad jag ska göra, att kanska hålla olika föredrag och olika uppgifter inför massa folk, då får jag panik och skiter i att ens tänka på det för jag har sån hiiimla scenskräk så ni anar inte! jag har ingen aning om det är så eller om det bara är inlämningsuppgifter och sånt men det skrämmer skiten ur mig att bara tänka så, visst jag skulle kunna chansa och bara köra på, men tanken på att jag kanske blir tvungen att stå och prata inför en hel publik gör mig skäckslagen !!! Åhhhhhhhh jag hatar det här !!!!!!!!!!! :( Sen är det ju inte bara att söka, utan man måste ta lån på kankse 200 000:- om inte mer, och det ger ju en bara mer ångest !
USCHUSCHUSCH !


Ge mig styrka någon ! :(

Tala ut
Postat av: Anonym

YOU CAN DO IT !!! :D det är säkert inte så ofta man behöver prata inför folk på en sån där skola :)

2009-03-23 @ 17:33:00
Postat av: Johanna

för övrigt var det jag som skrev förra kommentaren:P

2009-03-23 @ 17:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0