Bloggtorka? haha

Nä, jag har vart ner till Mjölby och hälsat på, partayat och haft det bra helt enkelt, vi va ju till norrköping och kollade på Stone Antica http://www.myspace.com/stoneantica , det va en musiktävling oh dom vann. :) skitkul jue!  Vaknade upp på lördagen och hade massa blåmärken och jag hade lite ont överallt faktiskt, men jag har ingen aning hur det gick till, jag va ju ganska full men jag brukar ändå komma ihåg om jag har gjort illa mig. :S Well well, bara att leva med det. :)
Kan bjuda på en bild, tokigt nog ser jag heeeelt sliten ut fast jag bara hade druckit typ 1 cider. :)




Kollade på Slumdog Millionaire på vägen hem och jag måste säga att den va riktigt bra, rekommenderas definitivt :D
Jaha nu då, om man kankse ska göra något att äta ? hmmf.. vet inte om jag orkar, tar nog det lite senare. :)

Have it nice! Lillemor

Tala ut
Postat av: Mia

fast lillemor, kortet togs när vi hade kommit hem från norrköping ;) haha

2009-03-30 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0