Ja men visst vart det bullar. :)

Det vart Bullbak för hela slanten, jättegoda, jättestora BULLAR. cirka sissodär 120 bullar skulle jag säga att det blev så om vi vill ta en fika så kom hem till mig. :) Blev lite kräm och mjölk och korvmacka innan och det satt som smoort. :)





Den sista bilden är Fridas kvällsmål.. haha Nacho Cheeze Dipp och gurka. :D

Nu sitter jag här med mina underbara vänner, Millan, Frida och Karin och kollar på Greys och myser med popcorn, vattenmelon och cola och dipp och chips och chilinötter och bara njuuter av att leva. :D hehe

Wellwell greys ropar på mig.
Puss Lillemor.

Tala ut
Postat av: marrebarre

J man e ju lite av ett geni vah? mmm korvmacka gottigt!

2009-03-19 @ 11:27:12
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0