Sushi blev inte min grej !!!

Min sushi upplevelse blev ju inte precis som jag hade tänkt,  vi hade gjort ordning allt, skurit upp allt och sen satte vi oss ner för att rulla sushin, när det väl va klart så skulle jag prova. Jag vågade inte stoppa in en hel så jag doppade sushin i soya/wasabi och bet av halva delen vilket bara va avokado, gurka och ris typ, men iallfall det gick väl ner, sen när jag skulle ta andra halvan som det va lax,crab sticks och ris på, så kan jag ju säga att det va ju inte den bästa upplevelsen jag har haft. Sen provade jag att stoppa in en hel i munnen men nää det är fan inte min grej alltså! haha Så tyvärr mina sushiälskade vänner, ta mig aldrig till en sushirestaurang! :) min föda för kvällen blev alltså gurka,avokado och Cola. :) haha Men en sak kan jag ju säga, det såg riktigt jäävla gott ut!

Checka liksom...




Sen måste jag säga så här....... MIN DILDO funkar inte!!!!!!!!!
Den går på men den durrar inte.. :/ FUCKFUCKFUCK !!! haha det låter som att jag är hur desperat som helst, att jag måste ha den NU, men så är det faktiskt inte, vill bara att det ska funka.. :( wellwell får vl ringa husmusen imorgon !



Godnatt minahjärtegull.
Lillemor !!!

Tala ut
Postat av: Anonym

vilken besvikelse..hehehe

2009-03-13 @ 00:08:26
Postat av: Törre

du får ta och skicka tillbax den där dildon hehe =P

2009-03-13 @ 07:46:31
Postat av: Marina

Fäen va e de skiiiit bror?? sushi är fan knull gott!

2009-03-13 @ 12:36:33
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: robyn

säg åt karin och komma hit och laga sushi också! :D haha så jävla gott!

2009-03-13 @ 12:59:33
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0