SUSHI vs DILDO !!!

Fööööör att jag ska äta SUSHI ikväll, jag är lite nervös.. haha, jag har aldrig ätit det förut så det ska bli väldigt spännande. :) men jag är ganska skeptisk med, för jag gillar liksom inte lax som inte är stekt eller grillad eller kokt och då blev det bara rå kvar.. jaja man ska väl prova allt här i livet antar jag !

Mmmh sen va jag och hämtade min lilla leksam idag, men den vill inte funka :( jag som ville ha det lite trevligt ikväll.  hahahahaha, nä men det kanske är jag som inte sätter i batterierna rätt eller så funkar inte batterierna... det kan ju va så med faktiskt.  anyway here are they !! :)




Snart kommer Karin så jag måste göra min ordning, ITS SUSHI TIME!!!!

Byebye Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0