Trodde jag va lat men Nä et va jag inte!!

Hejsan svejsan,
Idag har jag vart riktigt lat, fyyyfänn, men jag har vart duktig också, jag har stilat till mitt CV
och så har jag ringt till facket och fixat allt med det sen har jag ringt till studievägledaren
på arbetsförmedlingen för att höra om hur jag kan göra för att bli frisör.
Vilket inte är så lätt, om man inte har penger det vill säga, hatar det här,
varför kan inte jag få bli helt ekonomiskt oberoende, Åhhh va skönt det skulle vara,
fast då skulle man ju egentligen inte behöva jobba. :S hmmf
har nog inte tänk igonom det här så bra, men hur som helst,
det jag vill bli är iaf FRISÖR, och om någon vill skänka yp 60 -70 000 till mig
så går jag faktikst med på det,, for reaal! :)

Fan nu när jag tänker efter så har jag itne vart så himla lat ändå, bara på förmiddagen,
jag gick ner och handlade mat också, sn lagade jag ju maten också,
nä fan jag har vart duktig idag. :)

Det här åt jag... :)



Nu sitter jag iallafall hemma med Karin. Vi har kollat på Greys Anatomy och mysigt
med varann, haha det lät helt fel, men ja whatever. :)
funderar på om man ska gå och lägga sig snart kanske, Karin ska ju upp till
Skolan imorgon och det är ju kankse inte så kul att gå lägga sig själv, såååå...
Jag joinar nog henne. :DHohoooo...

Kyss och slisk! <3




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0