Vistelsen i örebro! :D

Dååå va man hemma då, hohoo :)
Åkte ju till Örebro till Lisse och Jimmy igår för han skulle ha 30 årskalas.
Jag hade iallafall skitkul, kanske inte till en början men efterferren med
Frida och Jimmy under köksbordet va helt TOKIG! haha,
hitta en stördare person än han så ring mig. :D
Jag fick i alla fall inte sova mer än 2 timmar, jag och Frida fick trängas i en soffa
men det funkade väl det med, ellerhuuuur ! nä men nu orkar jag inte skriva nå mer,
det va bra folk, (förutom han som snodde mina pringles, höhö
Ingen rör mitt nattsnacks, det är fan heligt för mig, haha) och jag hade en väldigt trevlig
vistelse..

Nu ska jag pallra mig ner till OK och köpa snask, fyyyyyfäään va gott.

Kyss på er grabbar och tjejer.
byebye

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0