Girls night out ! <3

Haha jag måste be om ursäkt för mitt förra inlägg, det blev lite fel som ni kankse fatta :D det va alltså synd att dom inte föjlde med.:D haha det kan bli så fel ibland. :D Jag hade iallafall jätte kul igår blev ju som sagt först hemma hos Frida med spel och massa tjejsnack, sen gick vi ner till apollo till Joel S och fortsatte där, lite kul att förfesta inne på ett rum, nostalgi, JA ! :) Sen drog vi till dickens men där tappade vi Frida som skulle hem och sova :/ men hon va väldigt duktig att hon stod emot och gick hem. :D Duktigt gjort. hehe Iallafall, en riktigt trevlig kväll vart det.

Sen imorse vaknade jag vid typ halv 10 av att Karin satt och pilla på datorn, haha sen vart det ju såklart att hon kom och la sig i sängen och somnade så vi sov en "liten" sväng  till, haha  sen vart det PIZZA beställning
när vi klev upp. :) såååååjävla gott. Vi kollade på Patrik 1,5 också, den va faktikst riktigt bra måste jag säga.

OCH NUUUUU är jag så jäävla sugen på DIPP och CHIPS ! Ge miiig Flöööööt !!

Butbut, lägger upp bilder sen dudes.

Byebye Lillemor !

Tala ut
Postat av: Karin

flööt.. suck :P

2009-03-21 @ 19:22:31
URL: http://karkli.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Lillemor

Det är första gången jah besöker din blogg, roligt att läasa om dina/era bravader längtar själv tillbaka då jag var LITE yngre. sisådär 12 år men man behöver inte räkna så noga eller hur? Kanske ska hänga på er tjejer för jag får faktiskt visa leg på vissa bolag ännu. Så jag smälter in perfekt. Ha det bra om du ska ut ikväll många kramar Anna, föresten när ksn jag komma och äta bullar och dricka te? Såg himla goda ut måste jag säga.

2009-03-21 @ 19:39:52
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0