En riktigt braa dag ! :)

Hallååå!
Kom nyss in från en promenad med Svanteluuuring, :) Det är ju så underbart väder, man vill bara va ute hela tiden.
Va ju hos tandläkaren idag, och det gick hur bra som helst, men som jag har sagt förut så svider det ganska hårt i plånkan. :/ Efter jag hade vart där så gick jag till apoteket och brände lite mer pengar, haha men på behövliga saker, fick ett recept på munskölj som va lite starkare än det vanliga så jag ska slippa hål i framtiden  :)  Sen gick jag till konsum och handlade lite mat för dagen, det blev Tacos, Mumma!!

När jag hade inhandlat allt så träffade jag Fia, Saga och Lina utanför, så vi gick till vallonen och tog en fika. Alltid lika mysigt. :) Sen bar det av hemmåt för att laga till lite mat..




Riktigt gott va det, jag har inte ätit tacos på jag vet inte hur länge, men det är nog bra att man inte äter det så ofta för då skulle man nog lätt tröttna, och det vill man ju definitivt inte göra. :D

Nä vad ska man hitta på nu då? Jag vill ju va ute i det vackra vädret hela tiden ju, någon som vill promeneramed mig? :)


Byebye babes !
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0