Någon som har nå tips på en bra bok ?

Hejsan på er.
Jag kom typ nys hem från Frida, jag och mina brudar har setat och kollat på BECK eller Jag, Frida och Millan har det medans Karin har setat och pluggat engelska, Sen har jag och Frida druckit kaffe, gött som fän, har inte druckit kaffe på jättelänge känns det som.. ackackack. Ja iallafall så va det ju sista Beckfilmen som va nu, och jag måste säga att den va riktigt bra, lite oväntade scener för att va Beck men det är skitsamma, den va bra ändå. :)

Karin har redan gått och lagt sig och jag sitter här och inte alls är trött, jag fattar inte vad som har hänt med mig. Jag blir aldrig trött längre. :S eller jo det är klart jag blir trött men aldrig i normal tid och jag går ändå upp i hyffsad tid. :/ det är lite wierd tycker jag faktiskt! Kankse ska ta och köpa mig en bra bok, då brukar ju faktiskt sängen locka.. hmmf ja det ska jag nog göra. Någon som har nå tips på en bra Bok?  någon spännande och som man blit lite tagen av ? helst verklighetsbaserade? :)

Nu tror jag att jag ska ta och göra mig ordning för sägen iallafall såfår vi väl se vad som händer sen. :D

Kyss och Smek!

The one and only - Lillemor !!!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0