FUCK DRUGS !!!!!

Måste bara säga så här!!! det går ett program på 3:an just nu som handlar om, -

Nicky Taylor undersöker debatten om cannabis. Den brittiska regeringen funderar på att omklassificera drogen, men undersökningar visar att unga människor är förvirrade över dess legala status samt vilka risker det innebär att använda drogen. Nicky försöker bilda sig en uppfattning om ämnet och avslöja sanningen om cannabis. Delar av programmet spelades in i Holland, där Nicky tog drogen som del i ett kontrollerat experiment för att se dess effekter - däribland hur hennes bilkörning påverkades av att köra drogpåverkad, opåverkad och med alkohol i blodet. Hon träffar även cannabisanvändare, samt följer med polisen i Amsterdam och Cambridgeshire på patrull och besöker Forensic Science Service, som jobbar med polisens tillslag av droger i England.

Jag vet inte vad jag ska säga, Jag hatar droger och kommer alltid att göra, USCH !!!

Sen förstår jag inte på min folk som säger att - men jag tar det inte ofta bara någon gång ibland, blablabla.. först är det en gång i månaden, sen är det 2 sen 3... oftast går det bara neråt..
Jag fattar inte hur vissa länder funderar på att leglisera sånt skit !


Jag har inge mer att säga, nu vart jag arg... det va inge bra inlägg det här.... wellwell...

Byebye Lillemor


Tala ut
Postat av: Karin

Vart du arg? :O haha gumman då!

2009-03-12 @ 11:36:32
Postat av: Mia

svar: haha, men rakar jag bort luddet så rakar jag ju sönder filten :P haha, jag ska kasta dom åt helvete och köpa nya filtar :D haha

2009-03-12 @ 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0