Min Valborg !

Gårdagen började med hockey, Riktigt bra match men tyvärr så loosa vi mot ryssarna med 5-6. Sen lagade jag Millan och Frida lite mat, vart rosendahlspasta och jajjemen det va sviingott. :) när vi hade käkat klart så kom Lisse och jimmy förbi och snackade lite skit, sen deckade Frida av sjukan i sängen och då gick Lisse och Jimmy hem. Efter ca 45 min så vaknade Fritte till liv igen, hon va pigg och gla och redo att fortsätta. Det blev så att vi begav oss till Muffen och Robyn, riktigt trevligt va det. Vidare till gubben sen och det va ännu roligare, skitkul kväll med dom bästa ! :)

Idag har jag vart bakis som ett jävla jihuu, usch, men det börjar bli bättre.. Nu ska jag kila till fagge och spela lite footboll så bajs på er. :)

Hejdå, Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0