Städning på hög nivå!!!

Jag är dum i huvudet, blev på värsta städhumöret när jag hade diskat för jag såg hur fint det kunde bli. :) så nu har jag städat hela lägenheten men jag har inte dammsugit för det kan jag ju liksom inte göra mitt i natten, hade jag bott i hus hade jag gjort det och då hade jag förmodligen tolkat golven också,, jag fattar itne vad det är med mig, jag blir jäämt städsugen på kvällarna/nätterna, när vi bodde på apollo städade jag jämt på nätterna, ställde ut allllllllt jag hade i rummet som va i vägen när jag skulle dammsuga och grejs och sen va det bara att sätta igång. :) hahah är det bara jag som är dum ihuvudet eller vill någon annan va lite störd med mig ? haha

Nu ska jag äta några godisar och kolla klart på Navy CIS sen blir det sängen.. :)



Kyss soch godnatt !

Lillemor.

Tala ut
Postat av: mamma

Om det är någon tröst för dej så är det mej du brås på när det gäller städning sena kvällar och nätter, du är ju uppväxt med det kram

2009-05-26 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0