Fotboll !!!


Kom hem för en liten stund sen, har vart uppe vid fagge oh spelat lite
fotboll med ligan, roligt vare men sen vart det för kallt så vi begav
 oss hemmåt. Inte en droppe för min del idag, det kändes fiiint,
 men sen får vi väl se vad som händer imorgon .:) hohooo

Här kommer lite bilder från i helgen. :)


Millan och jag är coola i våra brillor :) hehe


Också dom klockrena blåsningarna. ;D


hahahahaaa..




Rosendahlspastan knulla mig i munnen. ;)


Mina hjärtan! <3


Lisse och Jimmy !



Vi busade lite med Marcus! hihi


Frida somnade ju en stund som jag sa,
så här har ni bildbevis om hon skulle neka. :)



Sen vart hon fittforfight <3


daattaradaaaa !!!



Och en KYSS till ALLAHOPA för att jag är så snäll ;)
Tack och adjö nu ska jag kolla på x-men.

Lillemor !




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0