Tillåt mig dricka ur glasflaska!

Jag får väl bara buga och gratulera till norge då, inte för att dom va värda de men men, och vad hon än heter som sjöng för Sverige "hon" kan ju bara dra ballen i gruset.. För nog fan kan vi bättre! Usch och fy och blä!

Fick nyss reda på att man inte får ta med sin glasflaskor till peace&love, och då vart jag riktigt beeesviken för det ändå jag dricker i ciderväg är i glasflaskor föruton Cid (smilesar). Kan dom inte bara göra ett undantag för mig ? Visst jag förstår att det kanske inte är så smart med glasflaskor om man är dum ihuvudet och slänger dom överallt och glasar ner området, med sådan är inte jag, :D Så fixa bacardi och xider på burk eller tillåt mig att dricka vad jag vill på P&L! Ni har 36 dagar på er, så sätt fart för fan.

Sen så ska ni få veta att jag har slutar snora. :) haha eller slutat och slutat kanske jag inte har men nästan ! Kanske är på bättringsvägen ! hohoo

Undra om man skulle ta och sova kanske, har blivit så sent nu dom senaste kvällarna! hmmf. En bra bok och en skön säng med besök i, det låter väl underbart ? :) hihi det blir nog så.

Kyss och slisk och sov så jävla gott !
Lillemor.



Så här roligt sa jag ha heeeela sommaren bara så ni vet, så vill ni joina så slå en pling vettja ! :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0