Usch ...

Jag vann tipspromenade runt eskiln va det någon som kommentera nyss, vem är du och komma och säga sånna saker utan identitet... :) Men om jag vann handdukarna så hiit med dom. :) haha

Som sagt så va jag på tipspromenad runt eskiln för en stund sen, och den va väl trevligt, sen drog alla iväg och jag orkade inte följa med så jag gick hem..... och nu sitter jag och käkar toast och dricker hallon/persika dryck och kollar på Desperate. :) och hon va död eller hon hon.. Usch ! och sorry om jag avslöja med det va ingen big deal ändå..

Är inte på nå bra humös alls nu, vet inte vad som hände...

Skit på er..
Lillemor.

Tala ut
Postat av: Anonym

Var jag som kommenterade, hehe! Glömde skriva i det! :P

2009-05-19 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0