Ta med mig på bal? :)

Klockan 10 va jag på picaboo och halv 1 gick jag därifrån, mötte Karin och vi traskade vidare till Alla tiders hår där fröken skulle fixa frillan till kvällen. Myyycket vacker blev hon, synd bara att lockarna inte kunde hålla sig. :/ efter sissodär en timme så höll jag på dö av hunger och ingen ville äta med mig så jag pallrade mitt ensamma äs till thai och smaskade lite sen tillbaka till Karin med en doggybag i handen, :)  tvåå och en halvtimme tog det att fixa allt. Usch vilken jäla träröv. :) Sen bar det av hem till Kacka för sminkning och klänningpåtagning efter många om och men från Karins sida och vid kvart i fem satte vi oss i bilen och körde till oti, sen bar det av till färna... efter halva vägen satte gud spön i backen, fyyyyyfan säger jag bara va det regna, Usch! fast dom hade tur och det blidde skinanade sol sen. :) Iallafall, när alla hade klivit ur bilarna och alla kort var tagna så åkte vi först till coop och handlade glass och sen hem för lite mer thai. :) hoohoo

Snart ska jag gå till Fritte och kolla på Greys, det ska tydligen va skiiiitspännande Enligt en viss Karin..



Så här ser jag ut förresten !

Heeeeejdåååå!!!
Lillemor



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0