SJUK, eller vadå :S

Kom nyss hem från att ha lämnat en nervös frida som skulle åka buss, haha sov hos henne i natt för hon tvingade mig. ;) hihi blidde lite vin igår med töserna och det va jättetrevligt, snacka massa skit och bara va vi. Det slutade med att klockan vart 2 helt plötsligt och vi gick och la oss. :) hoho
Jaaag är sjuuuuuuk, som alla påperka över igår att jag har klaga över så mycket här on the blogg... haha
jag är sjuk, jag är sjuk, jag är sjuk, jag är sjuk, Men vad ska jag säga då, jag är frisk nääää jag kan ju inte ljuga. :D
och vill jag klaga så får jag göra det. :)

Nu ska jag kolla på The city, vill ni också? :) gå in här ( http://www.mtv.se/mtv/?EpisodePlayer=true&StoryTypeId=10901&seasonStoryId=70256&playlistId=122322 )

HEJDÅ!
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0