10-18.00

Nu har jag slängt i mig fiskgratäng och potaatis, riktigt gött va det  :) Så simpelt och så nyttigt, förstår inte varför man inte gör det oftare bara.. :) Imorgon efter jobbet så ska jag följa med Karin till köping och hämta hennes balklänning. :D  Sen efter det så ska jag fila fixa och kladda ner hennes naglar så hon blir snygg. :) Så på onsdag är det bal och då ska vi åka och kika på alla vackra people :)

Fan va trist det är att jobba 10-18.00 man tappar ju bort hela dagen juuu, och man får ingen sol på sig heller. :( sen när an kommer hem så måste man laga mat och så hinner man inte göra nått alls.. :( usch ! men men thats liiife!

Byebye babes!
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0