Invigning. ;)

Jaha då har man sovit i lägenheten för första gången inatt, och sängen är ju förståss guuudommlig som vanligt men det va lite läskigt för att en viss JIMMY hade skrämt upp mig tidigare... :@ Jag ringde Lina och tvingade henne att komma och sova med mig.. hmmf vem ska bli mitt offer idag då? ;) höhö näärå... eller joorå. :D

Det är så skönt att äntligen ha flyttat, nu är det bara småsaker som maten och några tavlor och så. :) iiiiiihhh. :)
Sen senare idag så ska jag åka till västerås och hämta mina soffor.. :) niice. får se hur dom bli men jag hoppas att det blir skiiitbra. :)

Btw, har glömt att skriva att jag va ju på kryssning förra veckan, det blev jag Elin och mamma istället för mamma och kent.. hahahaaaaa jag hade iallafall skittrevligt. och tack för den resan mammmmiii. <3







Och i lördags så vart det lite bubbelbad och bastande ikolpeboo. ;) haha






nä jag ska väl fortsätta att pula på här så jag får över allt.. :)

Hejdaaaaa..

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0