Siiing hallelulja !!!!!

Hoohooo.. Jag har ont i huvudet och jaag känner mig helt slut, Usch !

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte haft nåågon lust alls..
men många roliga helger har det varit, bilderna får tala försig själva. ;)




























Ja det va väl lite av vad jag har hållt på med. :)

Har vart hund och katt vakt nu också i 2 dagar för Bossa har vart på
kryssning och visst fick jag något för att jag stälde upp, mmm att jag fick :) Tack Bo !

Jaaaa sen ska jag berätta en helt otrolig sak för er, Jag ska på WHITNEY HOUSTON
den 8juni. förstår ni eller, jag Lillemor Edler och Karin Klingestedt ska se
Whitney live, heeelt på true. :) Sick jue !

Nää usch nu ska jag sova är sååå jävla trött och helt jävla slut i kroppen!

Godnatt och sov gott !
Lillemor.






Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0