Jodiladijodiladi!

Jaaa men heej !

Ja som ni alla säkert redan vet så är jag arbetslös igen.. gaaah jag orka verkligen inte med samma prosedur med ams och allt annat skit igen !

Men men lite positiva grejer har jag väl att berätta, jag har hittat min drömlägenhet så nu behöver jag bara bli av med den jag har nu, Någon som är intresserad av ett etta på fallvägen 7a, på 43 kvadrat, sovalkov, stort kök. 2334:- ink el.. skriv då för faaaaan ;)

Denna helg har vart väldigt skön, i Fredags så vart det först lite förferre hos Marina och sen bruks, det tog ett bra tag innan man kom in för det va en in och en ut... förstår inte varför dom inte fixade tält som dom bruukar ha. wellwell hade en trevlig kväll iallafall :)








Lördagen bestod av masssssa mys med min syster. :) bilderna får tala för sig själva.


Kyckling och curry pasta !












Gullefjun är så inne i tv:n så hon märker inte ens att jag tar kort. ;) hehe


Sen vart det kväller. ;) <3


Sen vill jag ge ett hipphipphurraaa till min älskade vän MARINA KORPI som fyller 23år idag! Hoppas du har haft en underbar dag ! <3 Älskar dig



Skit ner er. :)

Hejdaaaaa
Lillemor.


Tala ut
Postat av: marre

men jäkla sööötnöt! tack gumman älskar dig med!

2009-10-26 @ 20:50:39
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0