En trevlig dag bara.. :D

Oj oj oj vilken statistik jag hade fått idag då.. RECORD ;) haha

Idag har vart en mysig dag.. som jag sa tidigare så vaknade jag av att Lina ringde och väckte mig sen kom hon dit.. Efter våran romantiska frukost så gick vi ner på stan och kollade runt i alla butiker, Jag hittade en tröja och en kofta  på franzens men  jag köpte bara 2 leggins.. hade inte råd med mer. :) höhö Hittade en klänning på Cannelli också men attans bananer jag har inte råååd ;P haha vart en sen lunch på Vallonen också, Myspysigt!

Linbert bjöd på mat också, tror jag glömde tacka, FAAN Tack gumman ! ;) Kom hem från Lisse för en stund sen, vi töser har myst lite till greys. :) hihi


Kanske ska sova i tid ikväll. :)

Hejdaa
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0