Popcooorn !

Nu har ja vart dålig igen! ackackack...

Vad har jag gjort.. Jo i Fredags så fyllde min älskade Karin år och hon hade abonerat Greenman så det blev massa Tacos och massa skratt och massa skojiga pressenter och jag hade jäätte roligt tills jag vart för full och va tvungen att åka hem, hahaha. Frida blev min sovkompis för kvällen som vanligt, lite oroande natt men det löste sig. :)









I Lördags så vart det en kväll i Kolpebo med bastning och badande i bubbelpoolen, skitmysigt va det.. ligga i poolen med ett glas vin i handen och kolla på stjärnorna liksom, hur härligt är inte det råå. :) Sen när klockan blev rut 12 så åkte vi in til stan och skulle inviga bakfickan och jag hade riiktigt kul där med, Ganska mycket små people så man kände inte igen så jätte många men det va roligt ändå.. dansade lite med diskaren och träffade många som jag inte hade träffat på jäääättelänge. :)
Denna kväll skulle också sluta med att Frida skulle sova hos mig MEEN jag hade glömt mina nycklar i kolpebo så vi fick inta Fridas lägenhet istället. :) haha

söndagen vart riktigt lugn med lite ostbollar och sen lite hitch. :) och idag är det måndag. och imorgon är det tisdag och då ryke katterna. :( det är både tråkigt och jävligt skönt för jag pallar inte allt hår längre. :)

OCH sen är det onsdag och då börjar GREYS ANATOMY ! ;D wiiiiiie då blir et häng hos Lisse med alla töser. :) längtar.

Nä nu ska jag gå ner och tvätta vidare...Usch jag hatar att tvätta och jag hatar min tvättstuga.... Graaaaaah !


Byebye babys!
Lillemor.




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0