The HELG !

Dålig update, i know.. helgen har gått i högvarv kan jag ju säga...

I fredags så Lagade jag Lina Samuel och Emil Tacos och myste lite sen drog dom vidare och jag och Lina började göra oss klara för kvällen.. Sen kom Frida förbi och sen drog vi vidare till Millään, där var det massa folk och massa dryga diskutioner om allt från Hitler till Kosovo.. haha kan ni gissa vem som va där :) När klockan slog typ 12 så drog vi vidare till Dickens och där var det faktiskt överraskade mycket folk.. nog för att et va fredag och det är det ända stället som vad öppet.. Men men det var skojsigt där iallafall.. kvällen slutade inte där inte.. Jag hamnade på Miners av alla ställen, har aldrig vart där förut och jag kan nästan säga så här att det blev nog sista gången jag va där då med.. hehe

Lördagen var väldigt sliten till en början kan jag säga,.. Vi skulle ut till kolpebo och Grilla och basta och dricka och bara må bra och det kan jag lova att jag gjorde, Rikigt skönt att basta, det var för länge sen och det måste göras oftare tycker jag, tycker inte ni? ;) Samuels buddies och Lina Fia och jag var det, massa boystalk på verandan och tjejsnack i bastun.. Precis som det ska vara.. ;) efter ett tag så gav vi upp och började göra oss ordning för vi skull ein till gubben and shake some as! haha det vart bara jag och Fia som drog dit och fyyyfan va värdelöst det var, inge folk alls typ så vi besämde oss för att dra oss upp till dickens, och med i taxin fick vi med oss Ewe och Frida för lika tråkigt hade dom.. när vi kom till dickens så såg vi att det va inte så mycket folk där heller men men det va bara att gilla läget.. :) 50 meter hem liksom.. haha jaja gick hem när dom stängde och skönt var det att få sig lite extra sömn...

Söndagen, klev upp halv 3 och va riktigt utvilad men inte fan hjälpte det för huvudvärken. :) haha
Käkade tacotallrik till frulle och sen vart det baaara massa slapp... när klockan slog 7 så vart jag så fööörbannat sugen på Pizza så jag åt en i min ensamhet. haha smaskens var det. ;) sen begav jag mig till Maruschka och glodde lite film och myste. Dude vi måste höras av oftare.. ;) hoohooo

Och så idag, upp till jobbet som vanligt sen får jag reda på att alkoholtillståndet hade kommit så vipps så fick man andra arbetstider.. 3 dagar 9-16 sen 2 kvällan 15-23, och sen nästa vecka 2 dagar ohch 3 kvällar and so on.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, vill inte jobba kväll för man missar och förstör heeela dagen.. men men kan va skönt tt få liite sovmorgon ibland.. wellwell det är väl bara att leva med skiten. :)

Idag har jag städat the hole apartment också, riktigt skönt att komma hem till en städat lägenhet.. Aahh.. kom nästan nyss hem från Frida, Har kollat på Hancock och umgåtts (umgås= Pilla i Fridas hår) haha Jaa nu sitter jag här hemma iallafall, funtar på om jag ska gå och lägga mig i skaplig tid idag även fast jag inte ska upp tidigt.. Viiii får ser..

Ni får ha det så jiffla bra iallafall..
Det här är min bryschääää...



Och förövrigt så vill jag tillbaka till Peace and love..




HELL YEAAAAAH !


Peace out !
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0