Perkulatorn burned meeee......

Jaaa då har man jobbat idag med då. :D känner mig ganska slut faktiskt. Va nyss ner på tobakcentrum och handlade lite mjölk till mitt kaffe, Och detta är ingen vanlig kafferast utan det är första gången jag dricker kaffe hemma hos mig själv.:D haha AAAAAAAAAAAAAAAJ brände nyss sönder tungan.... Faaaaan då vad ont det gör, perkulatorkaffe verkar varmare än varnligt... Attans jäävla åhh vad det bränner......
Jaja det va min kafferast.. haha

Igår va en händelserik dag, jag och lina skulle ut och promenera och så ringde Fia och hon hängde på. Vart inte så värst mycket promenad men lite grann iallfall.. sen gick vi vidare hem till Lina och satte och och chillade lite på ballen och fick vääärsta super ide'n, att väldgästa Frida när hon hade slutat jobbet. Så vart det och det slutade med att dunken kom fram och vi hade en väldans nostalgisk och rolig kväll, skrattade väääldrigt mycket.. :D kom hem halv 2 typ och så skulle jag upp och jobba idag... Men men trevliga kvällar tackar jag definitivt inte nej till.. ;)

Snart så ska jag ialla fall ut och gå med Millan och då ska vi ut och gå också. :D haha så jävla härligt jue. ;)

Btw, lördagen va heeelt crazy, lite ångest faktiskt. MEEN jag hade roligt. ;)




Så hejdååå
Lillemor.

Tala ut
Postat av: Vincent

Jävla schysst smäck du flexar med då tummen upp

2009-09-02 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0