Glaaaad påsk !

Fyfan va med folk det har vart idag, och mitt i all rush så ska ju kassa 1 pajja också. sååå himla kul.. eller inte.. så det va kö heela vägen ner till godiset så jag kan ju säga att jag tyckte synd om dom längst ner.. haha men men det har ju gått bra ändå.. Har ju vart utklädd till påskkärring också,  Och många fina komplimanger har man fått :) tack och bock för det.. :D

Gjorde dock värsta missen med mitt smink.. Kom till jobbet och fick göra att C hade läppstift som man kunde få låna och fixa till sig med, så jag frågade henne vart hon hade det och hon sa att det ligger i väskan det är bara att rota.. jag rotar och hittar ett rött.. börjar kleta på och sen när jag är klar går jag till C och säger att gud va kladdigt det är... hmmf vaaaaad har Lillemor gjort nu.. jo hon har tagit läppGLANS, C börjar skratta och säger ojdå jag hade visst lagt det riktiga i jackfickan.. haha jajaa jag glänste mer än alla andra då och det bjuder jag på. :) haha



Nu tar jag mig ett glas vin och njuter av en lugn kväll medans
alla andra är ute och får ont i huvudet imorgon. ;P hoho

Have a nice.

KYSSS !



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0