TheStudio - BUU!

Äntligen hemma från Västerås och TheStudio... Såg verkligen fram emot denna dag, men jag är missnöjd med hela dagen om man räknar bort att jag va där med Karin och att hon är en trevlig prick. :) nä usch vilken dålig service, värdelösa makeupartister, vi såg ut som två rynkiga tanter när vi va klara, dom brydde sig inte alls om hur det såg ut i slutändan.. Dålig fotograf som inte kunde dirigera och stressade sig igenom allt, dåålig planering då vi fick sitta och vänta i 3 av 4 timmar! och helt TOKIGA priser, nää inget jag rekommenderar till någon!! Det ändå bra va receptionisten, han va trevlig som fan, bjöd på godis och film.. SÅ illa va det att dom visade filmer för att man fick vänta så länge !

Sen när jag kommer hem och ska kolla på den ändå kortet som jag köpte, när då funkar inte min cd i datorn :S

Fick låna Magns 3D glasögon ( då han hade gått på Bio helt själv medans vi gjorde vårat ) en sväng och jag såg tydligen rolig ut för han brast ut i skratt.. haha


Jaja nu vet ni det, förövrigt har det vart en skitbra helg, fredagen spenderades hos Angelica och sen gubben, Jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag gjorde eller vad som hände där för jag hade tydligen druckit lite för mycket.. haha och på lördagen vart det sviring med Eve och gänget. ;) alltid lika trevligt, somnade inte för än klockan halv 6 för det vart efterhäng hos Mackan. :) haha fick ett sug på mat så jag rotade lite i marcus kylskåp och titta vad jag hitta.. :) en ersättare ;P







Haha nämen då:)


Hejdåå!



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0