Tjabbaa!

Tja.

Äntligen kommit till "ro" efter jobbet.. och så ska man snart gå och lägga sig för det blir upp tidigt imorgon.. Det är så drygt när man slutar på sent och så ska man ha ork och lust att ställa sig och laga mat halv 9 liksom.. its not cool.. men men nu har jag 4 matlådor så det är skönt i alla fall. :)
Jobbade ju siste dagen igår enligt mitt "schema" så trodde jag att jag skulle få gå hemma och tröka igen men icke då, en vecka till fick jag . ;D Jiiiiha !

En annan rolig sak är att jag, Karin och en till ska på fotning och styling i Västerås på söndag, det ska bli sketakul. :) jäjä nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av..

Bjussar på en bild vettja ! :)


Herrråå ! <3

Tala ut
Postat av: elin

heeeeeeeeej<333

2010-09-21 @ 19:26:33
URL: http://elinamandawiklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0