tut tuuuut !

tuuuttuuut i låddan !

Känner mig helt lam i kroppen.. måste va för att jag va som en Duracellkanin på jobbet. haha kände mig väldigt effektiv :) fast nu när man har lagat mat och ätit mat och sitter i soffan så känns de tinte lika bra.. är helt slut, måste se till att komma igång med träningen igen, och med igen menar jag igen som i högstadiet när jag tränade regelbundet och tyckte det va skitkul. DOCK kostade det bara tjuuugi spänn på den tiden, nu måste man punga ut 60:- eller säkert mer nu när Arena har flyttat. BUU! haha men men det kanske är värt det för en bra hälsa.. hmmf..

Jag höll seriöst på att dö igår, Frida skulle åka till Turkland igår och så ser jag på Aftonbladet att det har sprakat ner 2 blixtrar i hennes plaan. Mayday mayday och blixt hann jag läsa innan jag va på väg att gråta ur mig all vättska jag hade i mig. trodde för en sekund att min älskade Frida hade försvunnit från mig!! Skulle jag aldrig tilåta! Jag fortsatte läsa och insåg att det va ingen fara. :) Idag klockan 12.15 kom dom iväg och jag hoppas dom får det asbra. :)

Undra flundra om man ska ta och sätta på en rulle kanske oh tända massa ljus och bara slappna av och njuta av det, kanske slumra av i soffan en sväng också. hooehooe ! :)

Så får det bli !

Puss och hej !

Tala ut
Postat av: Frida

snuffsan <3

2010-08-26 @ 14:21:23
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0