Meeeeeraa JOooobb !!!

Nu har jag smaskat massa goda grejer.. Baguette med sallad ost och skagenröra och avokado och sen lite ölkorv och sen lite blodapelsin på det och sen en varm och god kopp TEE ! :) Mummmms..

Skulle ju egentligen börja min praktik på pickaboo idag, men jag fick ett fint samtal på morgon och då fick jag hoppa in och jobba på ICA istället. Skti kul att dom ringer så ofta till mig nu. :) Man tackar för det!! ;P SEEEN ick jag upp till Lars ( cheefen ) och hörde om sommarjobb och jag är KLART att jag ska få det sa han :) jippiekaeeeej ! Då va det klart och det känns heeelt underbart... sen om det går bra så kanman ju hoppas på en timanställning efter det..  höhö inga höga förväntningar meen man kan ju få hoppas.. :)

I helgen vart det massa sviring som vanligt. ;P I Fredags så kom Frida hem till mig och vi satt och drack vin och kollade på hockeyn sen kom lite extra besök och det blev ännu roligare.. kvällen slutade klockan 4 och gissa om frida sov kvar hos mig.. ?? :)

På lördagen va det fest hos Karin och Magnus för magnus fyllde 25 barre.. vi spelade spel och dansade finsk polka och "kycklingdansen" meeeeed flera. haha jag hade skitkul, denna kvällen slutade också runt 4 fast denna gång va det min tur att sova hos Frida.. hahaha


The birthdayboy !












Nananananananaaa, nananananananaa na na na naaanananananaaaaaaaaa!



Avslutar med det klcokrenaste, :)

Adjöss !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0