dålig update. :P

Föööör att jag är så jävla tråkigt och int orkar skriva längre, vet inte vad det är med mig. :O hoho men jag är glad för det. Ska snart till västerås med Samuel, Emil och Linbert.. får väl se om man råka hitta något intressant :)

idag åkte mamma och Elin hem, dom har vart här ett bra tag nu, Elin har haft lov och mamma har väl vart här för att ta hans om Bosses hus nu när han ligger på sjukan :( hoppas verkligen att det blir bättre snart och att han får komma hem..

Svantevakt har jag blivit nu också eftersom att Bosse inte kan ha han.. liite jobbigt mååste jag säga faktiskt, men det positiva med det är väl att jag kommer ut i det överförfriskande vädret vare sig jag vill eller inte.. :) haha

OCH EN SAK TILL... jag är så lycklig, jag har fått helgjobb på ICA Fontänen, var tredje helg dock men det är ju någonting iallafall, en start som man brukar säga. :) hehe det va ju så det började på Karin och nu jobbar hon i princip HELA tiden  :) så man får väl hoppas, men inte för mycket. :P 

Nyår va trevligt, vart en sväng ut till Viksberg till Magnus föräldrars hus. Många människor man inte kände men det va riktigt kul ändå.. Vi käka oxfile och massa annat gott så tack för det nyåret. :)

Och det va allt jag hade och säga för nu drar jag till v-ås. :)

Byebye

Tala ut
Postat av: robyn

haha jaa :p visst gör det det:P

2010-01-15 @ 13:45:28
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0