Miss miss miss !

Jag tror jag måste sakna mina såkallade mjölbybor mer än jag tror. Jag drömde om dom inatt, jag va på en tillställning med massa av mina kompisar och så är det en som sitter brevid mig och tar kort.. när han väl har tagit några så ber jag att få kolla OCH första bilden är på Oscar (vet inte varför Oscar ska va med först för hela tiiin)  och sen kom det bilder på Mia, Jonte, Micke och Jesper och så ser jag dom på våningen under mig.. så jag vrååååålar (orscar först igen :S haha) springer ner och kramar alla och vi umgås hela daaagen. Konstigt nog så va dom där med BT, alla dom jobbade där och det fanns tydligen i fagersta också.. haha Party party...

Wellwell den 19 februari så drar jag när till Göteborg och träffar mina pärlor.. <3


om man ska ta och äta lite kanske..

KYSS

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0