Läääängesen nu.....

Måste skriva av mig.....
Gaaash, känns som att jag har vart ett riktigt nervvrak den senaste veckan.. Tror det har mycket med att göra att jag fick reda på förra veckan att rättegången blev förflyttad från september till imorgon.. fick liksom ingen tid alls att förbereda mig. fiine det kanske va bra men jag är så förbannat nervös att jag sitter och gråter.. :/ patetiskt jag vet men jag är världens mes med världen scenskräck.... mina nerver kommer inte va sig själv imorgon det är en sak jag kan lova.. Jag har ingen aning om hur det kommer gå till PÅ RIKTIGT.. när jag sitter där. och alla kollar på mig och JAG ska berätta mig story! Sen kommer jag va där typ en och en halv imme för tidigt för att det går inte jävla tåg senare.... Varför fick inte jag blir en person med massa skyrka i kroppen för ?



Och varför ska man blir full och dum för ?



Ähh Godnatt !

Tala ut
Postat av: Ewe

<3

2010-07-21 @ 05:56:39
URL: http://evelinahafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0