28 juni bär det av...

Blev en lugn kväll idag, Slutade klockan 20,15 va hemma runt halv och sen vart det att jag gick till Frida och drack några glas vin, vilket smakade utsökt. ;P OCH Peace and love biljetten är beställd och det känns underbaaaaart, då va en sak avklarad. :P jiiiihaaa nu längtar jag skitmycket. :) Det ska bli så jääävla kul.

Det blir även en lugn kväll imorgon för på söndag blir det jobb från 8-17, Finfiiint, jag är så nöjd och så glad att jag har så underbara jobbarkompisar. <3

Känner mig helt slut i kroppen och jag skulle kunna gå och lägga mig men jag VILL inte, min kreativa sida har börjar luska sig fram nu och jag vill bara måla och måla och måla men jag har tyvärr ingen tid till det. :( Sen vill jag lösa korsord också men det har jag heller inte tid med.. det är lite tragiskt. haha
Skulle behöva städa lägenheten också men det får bli en helt annan dag. :) det ser ju inte förjävligt ut iallafall, som det kunde göra när jag bodde i mitt etta.. usch, jag saknar absolut inte den lägenheten jag blir nästan äcklad när jag går förbi där och tänker att jag har bott där, höhö men men det va en tid i mitt liv det också, det bli bara bättre. :)

FICK mitt orangea brev idag också, för första gången i heeela mitt liv så det känns tufft. haha störd jag är men jag har alltid funderat på varför jag inte har fåt nått brev när alla andra har fått det. :) och nu behöver jag inte fundera mer. :) haha

Nä nu ligger mysteriet i händerna på mig... Sova eller inte sova?

Hejdååå :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0