STOR Städdag :)

Hohoo idag har jag vart effektiv. :) Klev uppklcokan 10 för Lina kom och knacka på dööra, käkade frulle och sen bar det av ner mot stan för lite fönstershopping haha trodde jag ja, vi gick in på fransens och där hittade jag en skitfin "väst/linne" vet inte riktigt vad jag ska kalla det för men fin varen och den blev min för 149 spjångkas. :)



Sen vart det en trevlig lunch på Vallonen och sen bar det av hemåt. Lina skulle hjälpa mig och städa så vi började pula på lite sen fick Lina förhinder och va tvungen att gå hem.. men inte stoppade det mig inte jag städade och dammade och diskade och allting, och då menar jag allting. :) torkade till och med av hela ballkongen. haha Dukiga Lillemor kom till användning. :) Nu måste jag bara köpa utemöbler och fina blommor sen är den complete! :) Jag längtar till sommaren som fän också, förstå en ledig dag då jag kan sitta på min ballkong i bara en liten tiniwiinibikini och bli brunast i stan. ;P haha inte för att det kommer ske men man kan väl få hoppas. :)

Helgen bestod av jobb på fredagen och gubben på lördagen, och hela kvällen blev lyckad- förfest, fest och efterfest :) Precis som det ska va och då får man väl räkna med baksmällan som man hade dagen efter.. Viiilken huvudvärk jag hade, den va heelt olidlig, varken resorb eller alvedon hjälpte till.. men men vad gör man inte. :)

Jobbar förmiddag imorgon så det blir väl att gå och lägga sig snart, kanske ska ta och börja läsa på någon av mina nya böcker, gick lite wild and crazy på coop i fredags. haha

Så hejdå på er och vi hörs en annan dag.

Puss och godnatt !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0