Den underbara !

Ett tag sen nu men nu måste jag kasta av mig lite tankar :) känner att alla facebook nördar måste ha fått tuppjuck på mig om allt mig tjat om min underbara soffa. SOM ÄNTLIGEN har kommit och den är så stor och så underbar och som jag skrev på fejjan, Nu kan ingen jävel komma och klaga på man inte kan va hos mig och glo på dumburken för att det inte finns sittplatser till alla. :P haha nu jävlar kan en hel arme komma på fika om dom nu skulle vilja det. :)

Försökte ta kort på underverket men jag har en sån SUPERDUPER telefon så bilderna vart ju skitbra ! NOT ! Man ser absolut ingenting :) MEEEEN lika glad är jag för det, för jag har en STOR SOFFAAAAA :) IIIIIIIKKKK !!

Så här ser den ut iallafall.



Att sätta ihop soffan va ju inte det lättaste dock.. oh my god, man måste antlingen ha en KARL i hushållet eller en skruvmejsel med batterier i för att skruva ihop den. Och efter som att en sådan inte finns i mitt hushåll så fick jag låna Karins :) haha Tack och bock för det ! <3

Nu vill jag bara slänga ut allt annat skit jag har i vardagsrummet och göra det underflunderdunderbart ! :P haha


Nu ska jag dra på lite paradise hotel och catcha up. Sen blire bingbing !

Hejdååå!

Tala ut
Postat av: Ewe

Det är ju gott pruttfia!:)

2010-12-07 @ 18:46:13
URL: http://evelinahafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0