Mån.Tis.Ons.Tors.Fre! ;)

HEEJ !

Min vecka började med tanken på att inte få jobba någonting, hade liksom inte fått fler tider.. måndagen kommer och jag blir inringd på jobb :) Tisdagen kommer och jag blr inringd på jobb :) Onsdagen kom och jag blev inringd på jobb och blev desutom erbjuden jobb imorgon torsdag :) sen fick jag en tid av en kollega på fredag.. hahahaa och jag trodde att jag inte skulle få nå jobb. ;P men men snart har det gått en vecka och det kan lika gärna vara så att jag inte får nå jobb nästa vecka istället.. men det håller vi tummarna för att jag får :)

TAGGAD som fan inför helgen är jag också, eller lördaen rättare sagt, då blire GIRLPOWER för hela slanten.. hela tjocka ligan samlas för en reunion. haha häärligt värre ska det bli, Myselipyspys med middag och lekar och spel och allt möjligt. kanske utgång, det visar sig väl!  <3 KÖSSPÅER !

Imorgon ska jag fika med KULTIIIIIS, haha det ska bli trevligt att få catcha upp lite med pullan min ! Vi får ta en helkväll igen med allt annat gosigt som dom där filmerna ;) och ritningar och kort och alla sånna där nallepuhinspelningar vi höll på med, tycker jag? tycker du ? :) haha


GODNATT MINA VÄNNER OCH HA EN BRA TORSDAG ! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0