Min älskling. :)

Hejsan hoppsan !

Jag har har vart så trött i dag så det är inte sant, jobbade 8-14, handlade, cyklade hem, lagade hemma gjord Pizza som förööövrigt vart sviiiiingod, härligt matlåda imorgon, höhö Två koppar kaffe och sen bar det av till Arena för lite bodypump :) ritktigt skönt pass va det. Och nu sitter jag här med tända ljus i hela vardagsrummet och bara njuter.. ahh... älskar ljus det blir sån underbart myspyskänsla. <3 Lööööve it !




Åhåhåhh.. min Orkide är så frisk och vacker och fiin. haha jag kan inte fatta att det har hållt så bra. det har alltid funnits iallafall en blomma på den ! :) Jiiiihaaaaa nu har jag fyra blommor och typ 7-8 nya knoppar på väg.. iiiiiih.. Sen har det börja knoppat på en annan som har legat i lä ett bra tag.. jag tycker det är sååååå kul. :) hihi

SEEEN Får vi inte glömma att min
ÄLSKADE ÄLSKADE KARIN FYLLDE ÅR I LÖRDAGS !






Hon har ett hjärta av guld,
hon ger så mycket till andra
att det knappt blir kvar något till henne själv.
Hon finns alltid där och lyssnar alltid med
öppna öron på allt man har att säga och då
menar jag ALLT. haha
Hon har sina reaktioner och ger sina goda råd!
Karin har allt som krävs, She got the job !

DU är allt en vän ska va,
vill man ha bättre får man nog hitta på en ! <3




Nu är det dags för Lillemor att
sova sig lite för hon börjar halv 8
imorgon och hon måste få sina
skönhetssömn annas blire inge braa. :)

Nattinattti !  <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0