LUGG !

Heej mina älskade vänner!

Den här dagen har nog vart så bra en dag kan va. Den började med att klockan ringde halv 9 för att Lillemor tänkte va snäll OCH duktig på samma gång och följa med Frida till station så där fick man sig en morgonpronenad, sen bar det av mot affärn för att inhandla frukost, BANNE mig va goo den va ! :P Efter att magen va mätt och belåten så började städningen, damningen, torkningen, skrubbningen, damsugningen OCH tvättningen, Hade tur och det va ingen som tvättade och då fick jag äran att tvätta mina smutsiga kläder !
Snokade en del på min gigantiska ballkong också, (jaag vet, ett jävla tjööt) och jag va tvungen att ta ett kort och visa hur vacker den kommer bli. :)



Klockan slog 16.30 och det va dags att traska ner till Arena för slutkörning av benen och ACK va slutkörd jag vart OCH Karin med kan jag säga ;) Och när man va som mörast och svettigast så skulle va sätta sig i en frisösstol och blir förvandlad till en snyggskalle. haaha Jag vart asnöjd med det NYA frillan och Ja det vart lugg :)

JAAG PRESENTERAR FRILLALALILLEMOR!!



Bigbroher har precis slutat och denna dagen är nästan över, Jobb imorgon så tack och adjö för mig! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0