ledig dag.

Idag har jag vart ledig och ja vad har Lillemor gjort av denna dag jo hon har rensat garderoben och God damn vad med kläder jag inte använder som man tror man ska använda någon gång bara för att klädesplagget är så fint men förstort eller för litet, så gör man aldrig det ändå. Så nu har jag en ren och fin och relativt tom(?haha) garderob! :)

Klockan slog 17 och jag befann mig på ett Kettlepass med Marina och Karin, min första gång och jag tror det kommer bli fler faktiskt. :) Sen på vägen hem vart det en sväng in på Coop för lite inhandling till min middag ! PIZZA vart det och fyfan va gott det är med hemmagjord pizza alltså och det tar inte lång tid alls, helt underbart ju ;D Sen springer man över gatan och köper pizzasallad :P



Ikväll får jag tyvärr sova själv för Elin pelin sover borta, känns lite tomt må jag faktiskt säga, efter att ha haft henne bredvid min sida i nästan 2 veckor så känns det att hon inte är här. Lär väl kännas lite extra imorgon när man vaknar och vardagsrumsbordet inte är fullt av skit. :P hehe <3

HAHA UPDATE ! Hon sover inte borta inatt, hon skrämde nyss skiten ur mig när hon trampa in genom dörren !

Tala ut
Postat av: Malinbanan

Kan de va så att fröken blev lite inspirerad! :) Men det var ju i så fall bara bra med tanke på din dunder shopping i tisdags! ;) Haha. Och vad jäkla skönt det är med en rensad garderob btw!

2011-08-12 @ 15:22:01
URL: http://malinbengtson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0