Sleepover!


Igår som ni såg så fick jag över till Frida och myyyste lite grann och slutade med att Frida övertalade mig till en sleepover :) Alltid lika trevligt.. men där slutade det inte, när vi hade gjort oss ordning för att gå och lägga oss då plingar det på dörren och vips där stod Marcus och Robin dyngraka och letade fest efter deras visit på PORTAN.. haha av alla ställen :) Och det va så länge sen så vi trippade 2 trappor upp och kollade på när dom fyllelagade mat :) haha



SMIRK !


Karin min kära vän har en blogg som jag läste nyss och blev
lite inspirerad och ville prova hennes påhitt jag med. :)
Skicka ett mess til 118 800 och Fråga Vem är.. Lillemor Edler ? ;)
Och fick till svar..

Lillemor är vad man här på 118800 brukar kalla för PANGBRUTTA, en 10-poängare helt enkelt! Hon är inte bara snygg, söt och sexig, hon har även alla paddlarna i vattnet vilket inte är den vanligaste kominationen. Den kille som någon gång lyckas få hålla hennes hand skall skatta sig lycklig! Vi tror att denna gudinna en dag kommer att bli något stort här i livet och tjäna massor av stålars!

Hahaha :P

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0