TURKLAND HERE WE COME !

Resan är bokad och betalt och den 3 September åker jag och Malin till Turkiet (Side), JAAAA det gör vi! Om det ska bli skönt att komma iväg och bara njuta och pyssla om sig själv men massa bad och god mat och fin om givning och en hel del STEEEEK! Att man åker men en soldyrkare som än själv gör det ju bara ännu bättre. :) Min plan är väl typ att när jag kommer hem så ska ingen känna igen mig för jag kommer va så bruun. haha Hoppas kan man väl göra i alla fall :P





Och efter vi hade bokat klart så va vi ju tvungna att ha nya kläder till
resan så vi tog en tripp till Avesta och OJ jag råka spendera lite mer än
vad jag tänkte... haha MEN jag är så nöjd med alla köp så resten skiter vi i  :P höhö






FIIIINFINA GREJER DET DÄR REEEEA ! :)

Tala ut
Postat av: millan

Älskar att du köpte färgglada brallor! Me likey ;)

2011-08-10 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0