Det går bra nu!



Skaapligt jävla fin lunchsurprice jag fick på jobbet idag..
Hade käkat klart och att och chillade lite med telefon
i nyllet och då får man ett mess av Kära
Lisette Lundh
där det står att hon och hennes
karl Jimmy Hjulström hade fått en liten pojke idag...
Jag blir helt till mig och tappar typ telefonon på
bordet och brister ut i gråt.
ÄNTLIGEN HAR LILLESKITEN kommit ut.
STÖRSTA GRATTISET EVER TILL ER! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!



Inte nog med det så har min dag vart helt suuperb, många många småsaker har gått vägen för mig idag och sen har dagen på jobbet gått sjuukt fort och det har vart så himla skönt!
Sen fick jag en jättefin julgrupp från jobbet. TACK! och sen när man kommer hem, hinner knappt kliva in genom dörren så knackar det och då är det min granne som håller i en Paradisask med en lapp på som han skulle lämna från föreningen. TACK!

OCH sen blir det av.. Vi kommer iväg till min Mormor och Morfar och Paapi i Härjedagen till jul för Mammas kompis kunde låna ut bil till oss i slutändan ändå. Lillemor får sin jul hon villa ha i slutändan! Tack du dude med bil!


DET GÅR BRA NU! ;)


Ända nackdelen med dagen är nog att jag har gått sönder mina strumpr. haha
Nu har jag kvällen på mig att städa ordning lite, diska, slå in julklappar och packa
inför resan som går till norrland imorgon när jag slutar jobbet kl:14.00!




GODJUUL !



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0