Freakyyy!



Kommer fram till bussen imorse och
det står en kille vid samma hållplats...



Killen mumlar- Åhh shit va snygg, mmh... åh hon va fin hon, ojoj mmh... ähh hon lyssnar inte.....åh kallt ute mmmhh...
Killen drar av en jävla brakfis.... ( -Inget hände?!?! )
Killen höjer rösten till vanlig ton- Ursäkta vet du när bussen brukar va framme vid station ?
Jag- ja tjugo i brukar den va framme.
Killen- Okej det tar inte så lång tid alltså..
Killen spottar och harklar så jag vet inte vad han håller på med..
Killen fortsätter mumla- åh riktigt fin, åhh va snygg mmmmh...åhh kallt...mmmhh (TYP..MUMMS JAG VILL GÖRA SAKER MED DIG INGEN ANNAN HAR GJORT.. :S )
Jaaag börjar bli riktigt skraj för det va fan stora fel på killen..
Killen i vanligt röstläge- Det är riktigt kallt ute idag, det är inge kul att vänta på bussan sånna här tider...
Jag- Nää det är det inte.. ( Försööker ignorera.. )
Bussen kommer äntligen och jag ställer mig först och väntar på att dörren ska öppnas..
Killen- Jaa gååå på föörst du, ( HOOOST HARKEL HOST HOST) gå du...


Stöörd dude!!!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0