ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH !

Jäääääklaskithelvetesfan#8½#¤&¤&&¤#½3........................... !
Promenerade hem från jobbet efter jag hade slutat och hade köpt nytt goda tuggummi, jag tuggar på helt vanligt men märker när jag svänger vid coop att det börjar knastra i gummit.. hmmf.. knastret som är i början kunde väl inte komma tillbaka.. NEEEEEJ det va min tand som gick sönder !!!!!!! Jag har fan varken tid eller råd med det just nu, och tror det skulle va bra att fixa skiten innan man åker till sälen såå jipppii jag har 2 dagar på mig....... Palla !
Jaaja, tvättstuga som gäller idag, eller iallfall några timmar till, sen bär det av mot arena för lite Core och Gym !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0