Wooorking niiine too fiive !

Idag har Lillemor..

-Sprungit cirka sissdär 2,5km.
-Smiskat magen håårt som fan!
-Promenerat sissodär 1 mil.


Känns som att det räcker gott och väl för idag, jag kan va nöjd ! ;)

Imorgon blir det jobb 9-17 sen blir det nog en storstädning av min skitiga lägenhet! Har fortfarande inte riktigt fått tillbaka lusten av vardagen, känns apdrygt.. Men man får väl ta dag för dag :P

Har börjar fundilera på sommaren lite granna och jag har fan inga planer alls, känns ganska tråkigt.
Eller jo en halvplan är att dra ner och hälsa på bästa Mia och Jonte i Göteborg :) Men mer då!? Vad ska alla göra? Planera med mig ? Jag vet att det är ett bra tag kvar till sommarn men rätt vare är så sitter semersterschemat upp på jobbet och då måste man veta. :) haha jag vill vara FULLSPÄCKAD med massa skojsigt ju! :)

Jaja tiids nog..

PS. Jag saknar Sälen!


Tala ut
Postat av: mamma

Du kanske kan planera att hälsa på din mamma?

2011-02-17 @ 22:19:32
Postat av: mamma

Du kanske kan planera att hälsa på din mamma?

2011-02-17 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0