Ivriga Lillemor i farten!

SEEMEEESTEEER  !!!

Och nu nästsista dagen innan vi drar till underbara Sälen så har allting fixat sig med allt. :) JAAA. Söta raraa Carola hade en bräda som hon kom förbi med på jobbet idag och det va perfaaa. nu är jag glaa ! Och gooa Eva-lena fixa med boots förra veckan, Jag har dom bästa jobbarkompisarna. Jaa det har jag. :)
Ska nog börja organisera och planera och packa nu känner jag så jag får med mig allting och så allting blir siitbra, hur som haver så kommer det bli det ändå, Allt Allt Allt !

Har man tid och laga mat nu ??? Nää det tror jag inte. hihi

Imorgon förövrigt så ska jag hinna med en hel del känns det som,  Runt klockan 9 ringer klockan och av ljuva semesterljudet som dåååvar runt omkring mig och jag kliver upp med ett leende på läpparna :) För att klockan 10 ska jag Karn och Magnus befinna oss på Arena för en "heldag" med Fredrik Carlsson som är värstingkille på massa träningsgrejer :P haha efter det så blir det en sväng till tha BOLAG för att göra inköpen för hela veckan, kommer nog bli en del troo ja. Sen vidare för att förbättra brännan lite och SEEEN hem och packa färdigt allt. JAJAJAA !

Troor ni att vi kommer ha det braa ellää ?? ;P He He Hee...



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0