Sjuka priser.. Sjuuka !

Ja efter många om och men så kom jag iväg till tandläkaren inan sälen ändå, apniice. något mindre roligt va ju att räkningen gick på 1015 RIKSDALER !! Men blir ju fan ruinerad. Jaja nu är tanden i bra skick igen och jag kan åka till fjällen utan att behöva tänka mer på det. Sköönt !

Igår vart ju dagen inte riktig som man hade tänkt sig, jag och Karin hade planerat att vi skulle iväg och sola och simma och Karin skulle fixa simintyg till polisskolan och pass innan vi skulle börja jobba klockan 12, The date va planerad till klockan 9 men så ringer tokan på morgonkvisten och säger att fagerstahallen har stängt mellan 8-11.. vad är det för stil.. jaja då skulle vi fixa pass och sola iallafall.. troodde vi ja. hon ringer upp snarast igen och säger att polisstation har ju stängt.. Vafaan ! Då skulle vi bara sola va tanken men så blev det ju inte.. RingRing igen - Ska vi skita i solningen och dra och träna istället? haha ja och så blev det. Ett skönt axel/bröstpass blev det, sen en stor kopp kaffe innan slitandet skulle börja. haha :)



Idag blev det tydligen ett dubbelpass för min del, sjuklingar behövde va hemma så då ställer Lillemor upp och sliter en sista dag innan semestern :P Kanske till och med får med mig en bräda hem idag å.. det återstår att se...
Nää med lite lunch i magen så drar jag tillbaka till jobbet och tar kvällen med storm. :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0